Geleneksel İş Yeri Anlayışı Sanal Ofis Kavramı ile Değişiyor
Yeni çalışma modellerinin hayatımıza girmesiyle birlikte, SANAL OFİS gibi modern çözümlerin önemi de günden güne artıyor. Yeni nesil çalışma alanları olarak da değerlendirebileceğimiz sanal ofisler, esnek yapıdaki kurumların belirli prosedürleri yerine getirmesine yardımcı oluyor. Geleneksel ofis kiralama yöntemlerine göre firmalara son derece maliyet odaklı ve esnek çözümler sunan sanal ofis kiralama opsiyonları, özellikle prestijli konumlarda tercih edildiğinde firma itibarını da yükseltebiliyor.
SANAL OFİS hizmetlerinden yararlanan şirketler, dahil oldukları paketlerde posta ve telefon yönlendirme, misafir karşılama, kargo yönlendirme gibi operasyonel süreçlerde kolaylık sağlıyor. Bu gibi operasyonel süreçler için ekstra iş gücü ayırmaya ihtiyaç duymayan firmalar, bu sayede büyük oranda iş gücü ve zaman tasarrufu sağlıyor.
Tüm bunların yanı sıra sanal ofis hizmeti kapsamından yararlanan firmalar, tercih edecekleri lokasyonlarda belirledikleri zaman dilimlerinde ortak çalışma alanları, toplantı odaları ve bireysel çalışma odası gibi hizmetlerden de faydalanabiliyor. Durum böyle olunca iş trafiğinin çoğunu ofis dışında ya da farklı konumlarda geçirmek zorunda kalan şirket çalışanları, sadece gerekli durumlarda ofis hizmetlerinden faydalanıyorlar. Böylece fiziki ofis maliyetlerini minimum seviyeye düşürerek muhasebe süreçlerinde karlılık sağlıyorlar.
Sanal Ofis Paketleri Avantajları Hakkında
Özellikle orta ölçekli işletmeler için uygun maliyetli çözümler barındıran sanal ofis paketleri; ergonomik kullanım seçenekleri ile başlıklarını aşağıda sıralayacağımız birçok avantaja sahip.
Maliyet Odaklı Kullanım Seçenekleri: Geleneksel ofis kiralama yöntemlerinin hem bürokratik açıdan hem de mali açıdan zorlayıcı olması, işletmeleri yenilikçi ve değişik yöntem arayışlarına sürüklüyor. Böyle bir ortamda da sanal ofis ile yasal adres gösterme farklı bütçe aralıklarında kullanım olanakları sağlıyor.
Esnek Kullanım Olanakları: Yasal adres gösterme olanaklarının yanı sıra toplantı odası ve ortak çalışma alanı kullanımı gibi olanaklara da sahiptir.
İletişim ve Sekreterlik Desteği: Sanal ofis çözümleri kapsamındaki bir diğer avantaj da posta yönlendirme, kargo karşılama ve telefon hizmetleri gibi hizmetlerin mevcut olmasıdır. Bu hizmetler sayesinde postalarınız, kargolarınız ve telefonlarınız karşılanarak gerekli yönlendirmeler ilgili birimlere ya da adreslere yapılır.
Sanal Adres Gösterme ile Prestijli Kurumsal Kimlik
Yasal adres gösterme olanakları ile şirket konumunu, son derece prestijli adreslere taşıyarak daha güvenilir bir şirket imajı tasarlamak sanal ofis çözümleri ile artık mümkün. Kartvizitinizde, İşletmenizin web sayfası, Google My Business ya da Google Maps gibi portallarda işletmenizi yüksek itibarlı bölgelere konumlayarak müşteri ilişkilerinizde güven arttırabiliyorsunuz. Aynı şekilde kurumsal kimliğin en önemli bileşenlerinden olan çalışma ortamı etkenini; modern ve gösterişli ofislerle destekleyebiliyorsunuz.
Siz de ihtiyaçlarınıza yönelik esnek ofis çözümleriyle tanışmak istiyorsanız OFFICE ISTANBUL’un avantajlı SANAL OFİS paketlerinden yararlanabilir, kurumsal imajınızı güçlendiren çözümlerle iş yaşamınıza prestij katabilirsiniz.
Son haberler ve özel fırsatlar için e-bültenimize üye olun!