Sıkça Sorulan Sorular - Sanal Ofis - Hazır ve Sanal Ofis Çözümleri

GERİ

Sıkça Sorulan Sorular - Sanal Ofis

SANAL OFİS HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR

Sanal ofis, bir şirketin geleneksel bir fiziksel ofise sahip olmadan, iş faaliyetlerini sürdürmesine olanak sağlayan bir hizmet modelidir. Bu hizmet, genellikle bir ülkeye göre seçilebilen bir dizi uzaktan destek ve profesyonel hizmetler içerir. İşletmeler, sanal ofis hizmeti kullanarak fiziksel bir ofis kiralama, donanım ve personel giderleri gibi maliyetleri en aza indirebilirler. Sanal ofis hizmetlerinin dağıtımı: 1.İş Adresi Sağlama,Bir şirket için resmi bir iş adresi sağlanır. Bu, şirketin posta kayıtlarını, saklamalarını ve resmi yazışmalarını yönetmesini sağlar.

Sanal Ofis sözleşmelerini en az 3 aylık yapıyoruz.

Herhangi bir depozito veya kurulum ücreti ödemiyorsunuz.

Sanal ofis kullanımı yasaldır. Detaylı Bilgi İçin 0212 337 37 37

 

Sözleşme imzaladıktan sonra en fazla 1 saat içerisinde telefon cevaplama ve kargo alım hizmetlerini aktive edebiliyoruz.

Sözleşme yaptığınız tesisin adresi artık sizin yasal adresiniz ve ilgili adresteki vergi dairesi sizin firmanızın yeni vergi dairesi olacaktır.  Adres değişikliklerinde firmanızın yasal adresi ve vergi dairesi değişir fakat vergi numaranız değişmemektedir.

Mali müşaviriniz vergi dairesine başvuruda bulunduktan en fazla 5 iş günü içerisinde yoklama memurları tesise gelirler. Yoklama sırasında şirket ortaklarının ya da vekaleti olan bir kişinin tesiste bulunması gerekmektedir.

Firmanıza sanal ofis sözleşmesi kapsamında fatura kesileceği için kira stopajından muaf olacaksınız. Bu faturayı gider olarak da gösterebilirsiniz.

Ek bir ücret ödemenize gerek kalmadan sabit bir telefon hattı tarafınıza tahsis ediyoruz fakat dilerseniz mevcut numaranızı da tesisimize taşıma imkanı sunuyoruz. Telefon numaranız santralimize eklenecek ve sizlere kendi telefon hattınız üzerinden telefon cevaplama hizmeti sunacağız.

Dilerseniz sizin firmanıza özel bir karşılama anonsunu sisteme ekleyebiliyoruz. Mesajı profesyonel bir stüdyoda ücretli olarak adınıza biz yaptırabiliriz veya dilerseniz siz de yaptırıp bize iletebilirsiniz. (Örnek: “X firmasına hoşgeldiniz. Operatör için lütfen bekleyiniz)

Gelen çağrılarınız firmanızın ismi ile karşılandıktan sonra arayan kişinin bilgi ve mesajları alınır ve e-posta ile anında size iletilir, dilerseniz gelen çağrıları sabit bir ücret karşılığında cep telefonunuza aktarabiliriz.

Şirketiniz adınıza gelen tüm posta, tebligat ve kargolar teslim alınır ve size e-posta yolu ile bilgi geçilir. Dilerseniz onayınızla dilediğiniz adrese karşı ödemeli gönderilir veya tesisimizde güvenli bir şekilde muhafaza edilir.

Beklemediğiniz bir misafiriniz ofise geldiğinde sizi anında arar ve bilgi veririz. Eğer ofise gelebilecek durumdaysanız misafirinize çay & kahve ikram ettikten sonra kendilerini toplantı odalarımızda veya lounge alanlarında siz gelene kadar en iyi şekilde ağırlarız.

Yüz Yüze İletişim Eksikliği - Posta ve Paket Yönetim Zorlukları - Çalışan Motivasyonu ve İzlenebilirlik - Ofis Topluluğu Eksikliği

 

Maliyet Tasarrufu - Uluslararası bir ofis kiralamak ve işletmek,kira, enerji giderleri, temizlik, ofis mobilyaları gibi maliyetleri içerir. Sanal ofis kullanımı bu maliyetleri en aza indirir. Esneklik ve Mobilite Sağlar.

 

E-BÜLTEN

Son haberler ve özel fırsatlar için e-bültenimize üye olun!